sábado, 11 de septiembre de 2010

Myra of Twigs - Honey Callam has just launched her perfume Rumpler Cake I have no clear what it smells

Myra of Twigs - Honey Callam has just launched her perfume Rumpler Cake I have no clear what it smells, but the first thing I loved on sight has been the packaging, I can not help it) and of course the story behind the launch and Myra and I have one thing in common, both suffer from migraines.
http://buscatuperfume.blogspot.com/

Myra account in his presentation of perfume, why it has created: never have used perfumes for your migraines, and is, as I say to my friend Silvia, who also suffers from the migraine have powers because prior to attack our senses are increased, the dimmest light flashes us a little sound we heard rumbles on, some people have auras prior to psychedelia pure pain and is in 3d and also grasp more subtle smells imagine a perfume. .. a strong odor can easily provoke a migraine.




If you belong to the club of the / those who suffer migraine will know what I mean, and if not, never be surprised by the symptoms of a migraine, there are for everyone.

In this case Myra in their quest to find a perfume that has been designed to use Cake Rumpler and has thus become beautiful, made with 100% natural materials.




I have not got the same problem, I am in the process of migration to organic cosmetics and I can wear perfume, fragrances, soft and fresh, although I have had the bad luck that whenever I like buying one and I repeat just discontinued ... and you? a problem with odors, have any favorite fragrance?


Myra Callam de Twigs & Honey acaba de lanzar su perfume Rumpled Cake no tengo claro a qué huele, pero lo primero que me ha encantado nada más verlo ha sido el packaging, no puedo evitarlo ;) y por supuesto la historia que hay detrás del lanzamiento y es que Myra y yo tenemos una cosa en común, ambas padecemos migrañas.


Myra cuenta en su presentación del perfume, el motivo por el que lo ha creado: nunca ha podido usar perfumes por sus migrañas, y es que, como le digo yo a mi amiga Silvia, que también las padece, las migrañosas tenemos poderes porque en el previo al ataque nuestros sentidos se incrementan, la luz más tenue nos destella, un pequeño sonido nos retumba en el oído, hay quien tiene auras previas al dolor y ve pura psicodelia en 3d y como también captamos los olores más imperceptibles imaginaos un perfume... un olor intenso puede fácilmente provocarnos una migraña.




Si pertenecéis al club de las/los que las padecemos migraña sabréis a que me refiero, y si no, nunca os sorprendáis de los síntomas de una migraña, las hay para todos los gustos.

En este caso Myra en su afán por encontrar un perfume que poder usar ha diseñado Rumpled Cake y le ha quedado así de bonito, elaborado con materias 100% naturales.




Yo no tengo su mismo problema, estoy en proceso migratorio hacia la cosmética orgánica y puedo usar perfume, fragancias suaves y frescas, aunque he tenido la mala suerte de que siempre que me gusta alguno y repito la compra acaba descatalogado... y vosotras? algún problema con los olores, tenéis alguna fragancia favorita?

No hay comentarios: