sábado, 30 de octubre de 2010

2010 Parfumuri noi

http://buscatuperfume.blogspot.com/

Cu fiecare sezon, vine un nou parfumuri şi o mai bună de a alege care pentru a merge prin viaţă. Este foarte adevărat că este o aroma unica plictisit, am cel puţin mă să trec şi eu trebuie să fie bine aprovizionat cu parfumuri, şi acesta este numai atunci când eu ca unul prea voi cumpăra o sticlă mai mare, dar înainte, eu prefer să încercaţi mai multe mai mici.

Care vor fi noi parfumuri pentru noi in 2011?:

Dragoste, Chloe: Acesta este un parfum floral, care aduce arome de floare de portocal, iris, liliac zambile, wisteria, mirosul pământesc de migdale si vanilie, acoperit cu note de mosc, praf şi orez. Moliciunea ei este cel mai captivant.

Accord Byredo Oud: Acest parfum se estimează că acest parfum va fi lansat la mijlocul lunii noiembrie, oferind un miros de lemn, rom, şofran, piele şi salvie, plus atinge de patchulís şi mosc. Aceasta va fi o aromă intensă, pentru femei.

Christina Aguilera: Există două versiuni de a alege o zi şi o noapte. Eau de toilette versiunea a doua zi, tu de fructe şi arome florale cu note de bujor şi iasomie, în timp de noapte este mai ameţitoare, cu note de vanilie, chihlimbar, piersici şi flori în luna mai.

Acqua Di Parma: El a fost creat cu acest parfum popular, o versiune limitata inspirat de Art Deco, cu atingeri unic de floare magnolie arata ca aurul stralucitoare în balon lui ...

Există o mulţime de opţiuni pentru a alege de la, te, ce preferi?.


No hay comentarios: