viernes, 30 de octubre de 2009

Dy perfumes re me Kenzo Amour dhe Chloé Lisy

Me ndryshimin e ndjen të lehta sezonin e lules parfum dhe Cologne uji i freskët dhe i bërë pluhur që përhapet nëpërmjet ajrit.

Dy perfumes re me Kenzo Amour dhe Chloé Lisy, një version të posaçëm për të kryer në kuletë dhe parfum tuaj për këtë botë që gjithnjë e më shumë stresues erë të keqe.

Chloé Lisy e COTY Prestigj. New vaporizer qese me 15 ml Eau de parfum dhe një kuti Art Deco me lëkurë rast. Ka një ndryshim "floriental", me një karakter por nuk është tepër parfum embiragador.

Çmimi: 105 euro.

Çdo ditë që kalon më shumë të bëj disa vaporizer apo aroma në qese për shkak se disa qytete erë të keqe. E të tjera ditore që kam gjetur një shëtitje në qytet për të vizituar qendra të vërtetë Triball dhe se çdo gjë ishte shumë e ndyrë dhe smelled keq.

Smoke, fumes keq shoferëve taksi, autobusë dhe furgonë Madrid Limpio cacas qen larg, por erë e shurrim nuk është grisur gjithashtu. I mbani në çanta ime një esenciale e naftës orange me kanellë nënshkrim organike, të cilin e kishte ruajtur jetën e tij më shumë se një herë për shkak të dy perfumes erë, hundë tim nuk e mbështet odors.

Në Madrid ende nuk kemi arritur në fund të Saragossa, ku ai do të kryejë një studim olfatométrico do të kushtojë 53 milion euro për të identifikuar erë e rrethit të Zaragoza dhe rrethinën e saj ... Picarral fqinjët për vite ankuar rreth kutërbim dhënë shpërtheu pranë dy industrive .

No hay comentarios: