viernes, 26 de noviembre de 2010

Avril Lavigne jest piosenkarką w stylu definitywnego.

Foto: GETTY
Od początku swojej kariery pokazuje publicznie swój wygląd agresywny i nie żałuje, ale przyznaje, że stworzył uzależnienia, oko pasek malowany na co dzień. http://buscatuperfume.blogspot.com/


Czy taką obsesję na punkcie tego kosmetycznych, które mówi, że nie może żyć bez niego, dlatego, że czujesz się nago, jeśli następuje: "Najbardziej uzależniający rzeczą, która daje mi czarny ołówek oka To była moja obsesja lat.".

Ale nawet jeśli oczy są pełne makijaż w ten sam sposób od lat, ich zmiany stylu został poddany, gdyż rozpoczęła się w świecie muzyki. "Czuję, że mój styl ewoluował od czasu, kiedy 17 lat i teraz mam 25. Zmieniłem w tym czasie, jak zwykle, powiedział Lavigne, który nie odwrócili się od obrazu, który był w powijakach.

To zostało wyjaśnione do listy magazynu Style: "Patrzę i widzę te wszystkie zdjęcia z różnych rzeczy byłem szalony i wspaniale być z powrotem, gdy nosił krawat i" skater spodnie. ".

Oprócz jej makijaż i strój, piosenkarka chce również ustalić trend, a to tworzy swój własny zapach, Zakazane Rose (dosłownie, Rosa Forbidden), który twierdzi, że brał udział w całym procesie: "Muszę mieć pewność, że jest coś, co stanowi mnie. Nie tylko I zaangażował się w tworzenie z pudełka i butelki, ale byłem za całą wiadomość w tym kampanii ".

Celem jest zapach, który symbolizuje wszystko, co jest to "świeże, nerwowy i śmieszne, co sprawia, że czujesz się dobrze". Wszystkie moje przyjaciółki są tak, więc w zasadzie ten sam zapach "

No hay comentarios: