jueves, 7 de enero de 2010

Kvepalų pardavimas buvo apibūdinamas kaip klestinčio verslo.

Keliamoji kvapas įmirkyti buvo praktiškai daugelyje pramonės šakų, kad išnaudoti uoslės ir estetinis vaizdas jie nori. Moterų grožis pasižymi švelniu subtilybes ir iš kvapo intensyvumas. Nors sudarytas iš aromatinių, užpildo erdves, yra gana silpnas pobūdis. Žmogaus grožis, priešingai kalbomis giliai muskusas, kuri asocijuojasi vyriška jėga.

Originalus kvepalai kūno losjonai kartu arba kolonijas, pagamintos didelio mados namų. Atrodo, kad daugelyje visuomenių žmogaus kūno kvapas būtų slepiama, negali būti suvokiama arba eksudato bet kas, bet. Tačiau tai kultūros aspektas, kad skiriasi priklausomai nuo tautos mentaliteto.

Tai yra įprasta Lotynų Amerikos gyventojų, ir laimė, kas turi gamtos išteklius, vandenį, maudytis kasdien, o kartais net du kartus per dieną. Priešingai, kai kurios Europos bendrovėms trūksta kasdien maudytis ir uosto kitų suvokimas, kad švara ir kūno kvapus įpročio. Kai Prancūzijos išreikšti jų yra iš nuotekų paros vonia, ir, kita vertus, oda turi atgauti savo natūralus riebalų, kuri yra prarastas per parą vonia. Be to, kūno kvapas skoniai yra ne jiems, kad turėtų būti paslėpti ar panaikinti, nes jis yra asmuo, vyras kvapo. Kiti žmonės, tose šalyse, kur prastos sąlygos, tiesiog ne maudytis, nes nėra vandens daryti. Vanduo yra būtina imtis kiekvieną kartą, kai jūs turite prieigą, o ne praleisti nesutvarkytas litrų per dvidešimt minučių, vonios kambarys.

Bet kuriuo atveju, kvepalų buteliukuose ar sumažintą naudoti nepanaikina kiekvieną iš jų, kuri jį identifikuoja pagal savo namuose Privatumo nuotaikos. Geri kvepalai gali būti naudojami siekiant pritraukti ar sukurti asmeninių kvapas prekės iš tų aplink mus, bet mes taip pat vertiname kūno, nes jis, jo natūralų grožį be to yra veikiami dirbtinių elementų.

No hay comentarios: