jueves, 1 de julio de 2010

Чому ми божевільні запах?

http://buscatuperfume.blogspot.com/

Чому ми божевільні запах?

На це питання, вони робили вчора в "Ель Паіс Семаналь, респонденти відповіли дуже охоче і визнавав, що так, запах вашого партнера є унікальним для них.

Кожен знає, що такий вплив у всіх феромонів, ті речовини, які створюють і служити спокушати і залучати представників протилежної статі.

Ана Мілан, актриса і ведуча, говорить, що "1000 чоловіки можуть визначити із закритими очима" і що "я запах зводить мене з розуму, оскільки воно відноситься тільки до нього ...".

Інші респонденти, цього разу чоловік відповів більш поетичне, але настільки ж плотський: "Тому що на відміну від будь-якого іншого. Чудові жінки запах! Тяга запах кориці і мускатного горіха суміші. Це аромат, який тепло підсилює літо і холодна зима не розсіюється ... " .

І по-третє, яку я любив, сказав: "Особисто він робить мене й приваблює мене запах свіжого засипали тіла, а потім тіло. Я запах її волосся, шиї, я люблю притискаючись в грудях і запах знову і знову Одного разу, що проходить навколо його талії і втратити себе нюхає на кожному кутку вашого тіла. Poque якщо щось божевільна, це запах вашої шкіри ".

Всі були гімн запах вашого партнера, оскільки воно приваблює, спокушає їх і дає їм те, що вони сприймають як бажання.

Але вона залишається, я сказав вчора. З часом, навіть якщо ви любите свого партнера, якщо немає бажання, пару запах зникає. Ви не ваша фантазія, коли ви визначите самі, якщо ви ще її визначення.

No hay comentarios: