A fragrance hopeful
The prestigious firm of Calvin Klein ad campaign launches its familiar fragrance 'ck one' with a new aura of optimism. After fifteen years after its launch, the brand has opted for a new idea based on social unity.
Under the slogan 'We Are One', a group of young people of different age, sex and race go hand in hand for progress towards a goal full of hope.
With characteristic philosophy and aesthetics unisex black and white, creative signature have been able to convey the values of strength and integration through a hopeful social movement.
The television commercial has been portrayed by the model and musician Jamie Burke, who, through song called 'We Are One', invites a large number of people use the same scent as if they were one.
La prestigiosa firma Calvin Klein lanza la campaña publicitaria de su conocida fragancia 'ck one' con un nuevo halo de optimismo. Después de quince años de su lanzamiento, la marca ha apostado por una nueva idea basada en la unidad social.
Bajo el lema 'we are one', un grupo de personas jóvenes de diferente edad, sexo y raza se dan la mano para avanzar hacia una meta llena de esperanza.
Con su característica filosofía unisex y su estética en blanco y negro, los creativos de la firma han sabido transmitir los valores de fuerza e integración a través de un movimiento social lleno de esperanza.
El anuncio de televisión ha sido protagonizado por el modelo y músico Jamie Burke quien, a través de la canción titulada 'we are one', invita a un gran número de personas a usar el mismo aroma como si fueran una.
No hay comentarios:
Publicar un comentario